Blogger Backgrounds

Sunday, January 1, 2012

Twins Of Faith Conference 2011

24 Disember 2011 dan 25 Disember 2011, saya telah menghadiri satu conference di PICC. Pada saya ia merupakan satu conference yang secara tidak langsung membawa perubahan dalam diri saya sebagai seorang umat Islam. Ku panjatkan kesyukuran kerana ALLAH memberi saya peluang menjejakkan kaki di sana.

Speaker-speaker yang datang sungguh mantap bersama-sama dengan ilmu mereka. Sungguh padat apa yang telah mereka sampaikan sehingga mampu menusuk ke dalam kalbu sanubari saya.

Saya juga dapat bertemu kawan baru di mana semuanya dengan satu tujuan ingin mendapatkan ilmu dan memperbaiki diri untuk menjadi muslim yang lebih baik. Apa yang pasti semuanya kerana ingin mendapat keredhaan Illahi.

Islam itu indah bagi sesiapa yang dapat merasai kemanisannya.




Lagu ini merupakan lagu tema conference tersebut
First We Need The Love - Zain Bhikha feat. Rashid Bhikha Official Video ...

No comments:

Post a Comment