Blogger Backgrounds

Sunday, January 8, 2012

Kenangan

Semua orang pasti mempunyai kenangan diri mereka masing-masing..
Saya tidak ketinggalan..kenangan manis, kenangan pahit dan kenangan pahit akan manis jua akhirnya..
Apapun semua kenangan itu memberi ruang kepada saya untuk mengenali diri saya sendiri dan cuba menjadi lebih baik..

Jika kenangan manis yang kita lalui pasti kita tidak akan berfikir kenapa ianya terjadi atau dari mana asal usul boleh terjadi..
Tidak bagi kenangan pahit, kita seboleh-bolehnya menggali apakah titik permulaan yang menyebabkan ianya terjadi...
Bagi saya semua itu adalah ujian kepada saya yang telah mendewasakan diri saya..Walaupun pahit saya pasti menelannya..InsyaALLAH ada hikmah di sebalik yang terjadi..Kegembiraan pasti akan datang...itulah kenangan pahit akan manis jua akhirnya...
Sentiasa bersangka baik dengan ALLAH..:)

No comments:

Post a Comment